Prison Tycoon: Under New Management
Bygg ett enormt fängelse helt efter eget tycke och inred varenda byggnad, vartenda rum och varenda korridor precis som du vill! Se bara till att layouten utnyttjar kraftledningsnätet och vattenledningarna på ett så effektivt sätt som möjligt. Rehabilitering av fångarna är A och O! Skicka dem till diverse olika terapisessioner, från ett nollgravitationsrum till ett hologramrum till dansterapi (någon som är sugen på lite pole dance?). Hjälp internerna att ta itu med sina problem så att de kan återvända till samhället. Anlita experter som kan fylla många olika roller i ditt fängelse. Sätt dem i arbete, befordra de bästa och sparka resten. Designa och underhåll säkerhetssystemen i ditt fängelse och gör dig redo för nattliga rymningsförsök. Bestäm själv var du vill placera ut kameror, vakttorn och vakter så att fängelset blir så säkert som möjligt. Funktioner: - Välj mellan fem olika klimat, vart och ett med sina egna utmaningar. - Anlita kvalificerad personal som kan fylla många olika roller. - Underhåll och reparera ditt fängelse för att utnyttja dina resurser så effektivt som möjligt. - Förbättra säkerheten i fängelset för att motverka rymningsförsök och bråk. - Övervaka fångarna för att säkerställa att de är på gott humör och vid god vigör. - Spelmekaniken kräver rätt näring, träning och klimat. - Rumskloningsverktyget sparar tid och ökar produktiviteten. - Flera fångar kan anlända samtidigt, vilket ökar svårighetsgraden. - Fångarna har tillgång till VR-terapi, nollgravitationsrum, romantiska besök och mycket mer. - Rehabilitera fångarna så att de kan återvända till samhället. - Allt handlar om försoning, inte bestraffning. - Välj "Sandbox Mode" på "Biome"-sidan för att få obegränsade resurser. - Välj "Kreativt läge" för obegränsade pengar - Håll utkik efter det KOSTNADSFRIA DLC-paketet Roll Call! Denna expansion innehåller ett nytt karaktärsverktyg som gör att spelarna kan anpassa sina interner, fängelsedirektörer och vakter. Roll Call introducerar även Twitch-integrering och använder profilnamn från din community (dina följare, prenumeranter eller tittare) i ditt spel. Du kan även ge bort föremålsnycklar till din community på valfri streamingtjänst, videoplattform eller socialt nätverk. - Uppgradera ditt fängelse med Maximum Security! Expandera ditt fängelse ännu mer med det nya DLC-paketet Maximum Security. Paketet innehåller fångar som innebär en högre risk, nya terapiformer, fler säkerhetsåtgärder och bäst av allt: HUNDAR!