Prison Architect - Undead
Undead skapar ett helt nytt scenario i Prison Architect, där det enda målet är att överleva. Rädda dina interner och slå tillbaka anfallen av odöda i denna nya läskiga expansion! Lista över funktioner (även tillgängliga i Escape Mode) Välkommen till begravningsplatsen Detta helt nya Quick Room uppfyller dina interners behov för frihet och komfort, vilket gör dem lugnare i 12 timmar. Men var försiktig när du placerar ut gravstenar, då de enkelt kan störa den fridfulla stämningen ... De döda reser sig I Undead går ingen säker. Och det finns många sätt att bli smittad på. En intern kan bli sjuk, några fler kan bli bitna av en ovänlig odöd eller så kan ett gäng smittade interner resa sig (dvs spawna) direkt från begravningsplatsen. Direktörer har ingen makt över de smittade, som rör sig och agerar självständigt i fängelset tills de blir stoppade. Interner och vakter kan försöka slå tillbaka dem, men om de misslyckas så kommer de att gå över till den dödliga skaran! Vem ska du ringa? Prisjägarna! När allt går åt skogen (för det kommer det göra) och ditt fängelse inte kan hålla tillbaka utbrottet, så finns det bara en utväg. Ring Prisjägarnas larmtjänst så kommer stenhårda, tränade prisjägare att hjälpa dig i kampen mot de odöda. Nya fällor, tekniker och vapen Desperata tider kräver desperata (och kreativa) metoder. Använd zombiebete för att locka de odöda, bygg ett muromgärdat område och lås in dem, eller stjäl den fantastiska motorsågen som du har haft ögonen på ett tag. Allt är tillåtet i kampen mot horden.