Prison Architect: Psych Ward DLC
De nya beteendena innebär nya utmaningar – hur kommer du att hantera dem? Det nedladdningsbara innehållet Psych Ward låter dig ta emot psyksjuka interner i dina fängelser. Kan du tillgodose deras behov och hantera deras beteenden utan att försaka resten av internerna? Om du ignorerar deras behov och straffar dem för ofta riskerar du att skada deras hälsa permanent. Innehåll: ● Nya interner med unika egenskaper! ● Nya fängelsedirektörer som förändrar din fängelseupplevelse! ● Ny personal: Anlita psykiatriker som kan hjälpa och lugna internerna. ● Nya förbyggda fängelser, inklusive världens största flytande fängelse. ● Nya tomter: Bygg din nya anläggning i ett övergivet djungelläger eller bland uråldriga ruiner. ● Utrusta ditt fängelse med nya vadderade celler och en flygel för psyksjuka interner. ● Visa upp och dela dina fängelser i Direktörernas domän.