Prison Architect - Free For Life
Det är dags att göra lite förbättringar, direktören! Utnyttja nya uppdateringar, korrigeringar och extrainnehåll för att maximera kvaliteten på ditt fängelse och dina vakters prestation. Det här är uppdateringen Free for Life, och du gissade rätt: den är gratis! Med denna kostnadsfria uppdatering får du: Logg över interner och förbättrad schemaläggare Bli ständigt medveten om vad som pågår i ditt fängelse med den nya loggen över interner. Kontrollera dina interners aktiviteter, upptäck dåligt uppförande i förtid och håll koll på vem som blir frisläppt, reformerad eller får återfall. Vi har också förbättrat spelets schemaläggare, så nu har du nya alternativ och inställningar direkt vid dina fingertoppar. Spara och använd igen När du skapar ett nytt fängelse, en ny policy eller ett snabbygge kan du nu spara dem i dina preferenser. Spara tid nästa gång du vill börja om med ett nytt fängelse! Åldersboja Nu delas internerna in i ung, äldre och åldring. När de har tillbringat en längre tid i ditt fängelse kommer både deras utseende och funktion förändras. De kommer dessutom att utveckla andra behov än de yngre internerna. Nya grader för vakter När du anställer nya vakter kommer de inte att ha någon grad och de blir tvungna att arbeta hårt för att bli befordrade till kriminalvårdare och specialistpersonal. Men deras engagemang kommer att betala sig, då varje ny grad ger ytterligare förmåner. Förbättrade verktyg för byggande och planering Planeringsmenyn blir förnyad med massor av nya alternativ för stängsel och murar. När du ”ritar” dina murar och använder byggalternativ kommer du dessutom att se en ny pekarbaserad inforuta med rummets vågräta och lodräta dimensioner, samt den beräknade kostnaden för den aktuella ritningen.