Prison Architect - Cleared for Transfer
Lystring, fängelsedirektörer! Era fångar är redo att förflyttas! Cleared for Transfer lägger till nya rum, privilegier och föremål, vilket ger dig fler anledningar att belöna gott uppförande och uppmunta till rehabilitering. Viktiga funktioner Fångförflyttningar: Fångar kan nu förflyttas mellan olika avdelningar i ditt fängelse. Kraven för förflyttning till sektorer med lägre säkerhetsklass är upp till dig att bestämma. Specialprivilegier: Privilegier kan sättas efter säkerhetsklassning, vilket ger dina fångar motivation att förflyttas. Fångar på avdelningar med högre säkerhetsklassning kan se vilka privilegier avdelningar med lägre säkerhetsklassning får. Rumsklassificering: Nu kan du klassificera fler rum, till exempel rastgårdar, klassrum, allrum och den nya gymnastiksalen. Godsaker: Mer än tjugo nya föremål, däribland fotbollsspel, hantelställ, målarutrustning och varuautomater, kan nu användas för att upp- och nedgradera ditt fängelse. Anpassade säkerhetssektorer: Skapa områden med anpassad säkerhetssektorer som kan ha fångar med olika säkerhetsklasser. Nya handlingar och förbättringar: Du kan vidta åtgärder som razzior, tunnelsökningar och nedstängningar efter säkerhetssektor.