Presidential Pack
Inget är mer "presidentaktigt" än satiriska masker föreställande USA:s överbefälhavare. Ikläd dig två av USA:s mest respekterade landsfäders ansikten eller ansiktena som tillhör de två stadöverhuvuden som ledsagade USA in i det nya millenniet. Dessutom ingår två nya utstyrslar och en peruk som passar någon vars ansikte finns på pengar.