Premiumversion av Toy Box-paketet
Utöka Crackdown 2 med Toy Box-paketet! Paketet är fyllt till brädden med extra leksaker och guldkorn som ett utökat Keys to the City-läge, ATV Assault Vehicle, Squad Chopper, Suit Thrusters, nya färger till agentpansaret och ett Vehicle Tag-spel, för att bara nämna några. Toy Box-paketet är så fullpackat att det skulle krävas en agent av grad 5 för att hålla leksakslådan stängd!