Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC-paket
Bli ett skoningslöst rovdjur och smyg runt i djungeln med olika jaktstilar. Välj mellan flera olika premiumklasser som kan anpassas för att se ut och prestera precis som du vill, och bli djungelns farligaste rovdjur. Det här DLC-paketet innehåller premiumklasserna Mr. Black Predator, Falconer Predator och Captured Predator.* *De kosmetiska maskerna som visas på Falconer Predator och Mr. Black Predator kan även köpas för spelvaluta.