Predator: Hunting Grounds – Hunting Party DLC Bundle 3
Skräm slag på ditt byte med ett gäng Predator-premiumklasser som ger dig fler möjligheter att anpassa ditt utseende och din spelstil för att bli djungelns bästa elitjägare. DLC-paketet innehåller de nya premiumklasserna Scar Predator, Chopper Predator och Celtic Predator.* *De kosmetiska maskerna på Scar Predator, Chopper Predator och Celtic Predator kan även köpas i spelet med intjänad valuta.