PowerWash Simulator – Halloweenhuset – Halloween! 2024
Något hemskt smutsigt närmar sig i PowerWash Simulators senaste säsongsspecial. Du måste spola bort mer än några spindelnät för att göra det läskigt leriga Halloweenhuset till en fläckfri festlokal. Gör dig för ett läbbigt möte med lort i denna spöklika säsongsspecial. På toppen av en enslig bergssluttning belyst av blekt månsken ligger ett hus täckt av så mycket smörja att det är skrämmande. Ge dig ut på de vidsträckta ägorna och tvätta allt från önskebrunnar till utomhusapotek längs vägen. Och just det, pumpor. Så många pumpor. Huset liknar snarare ett miniatyrslott som är omgärdat av en stenmurar och tillhör en lokal häxa. Med torn, målade glasfönster och ett orangeri till råga på allt kommer det att ta dig hela natten att få det här stället skinande rent. Som tur är verkar solen aldrig gå upp här. Ett svep med din högtryckstvättstav så kommer du snart att lägga all smuts bakom dig. Precis som det där spöket. Skojade bara! Och som grädde på moset kommer denna säsongsspecial också med en ny anpassad dräkt och ett skin till din högtryckstvätt som är så eftertraktat att det skulle få en häxa att bli grön av avund. Det vill säga om de inte redan var gröna.