Powerstar Golf, kreditpaket — 10,000 Credits
Varning: Om du raderar dina spardata raderar du också krediter som du har köpt. Om du fyller på dina tillgångar med ett kreditpaket kan du köpa utrustningspaket i butiken när du vill. Det är ett toppensätt att få mer utrustning, och ju mer utrustning du köper desto större chans har du att få ovanliga föremål och ett komplett set!