Power Rangers: Battle for the Grid - Uppgraderingskit (Collector's to Super Edition)
Starkare tillsammans! Power Rangers: Battle for the Grid - Uppgraderingskit (Collector's to Super Edition) är för ägare av Collector's Edition för att få allt det återstående innehållet i Super Edition! Detta inkluderar säsong två, säsong tre och Street Fighter Pack. Pit Current och Classic Power Rangers och skurkar som aldrig tidigare i 3V3 Tag Team Battles, med alla 23 krigare, inklusive de senaste Street Fighter Crossover-karaktärerna Ryu och Chun-Li. (Inkluderar inte basspel)