Power Rangers: Battle for the Grid - uppgradering Kit (Standard Super Edition)
Starkare tillsammans! Power Rangers: Battle for the Grid - Standard till Super Edition uppgradering Kit är för ägare av standardutgåvan för att få allt det återstående innehållet i Super Edition! Detta inkluderar säsong ett, säsong två, säsong tre och Street Fighter Pack. Pit Current och Classic Power Rangers och skurkar som aldrig tidigare i 3V3 Tag Team Battles, med alla 23 krigare, inklusive de senaste Street Fighter Crossover-karaktärerna Ryu och Chun-Li. (Inkluderar inte basspel)