Power Rangers: Battle for the Grid Super Upplaga
Starkare tillsammans! Power Rangers: Battle for the Grid - Super Edition innehåller allt innehåll från den ursprungliga Collectors Edition, Season One, säsong två, säsong tre och Street Fighter Pack. Pit nuvarande och klassiska Power Rangers och skurkar som aldrig tidigare i 3v3 Tag Team strider, med alla 23 krigare, inklusive de senaste Street Fighter crossover tecken Ryu och Chun-Li.