Samlarutgåva - Power Rangers: Battle for the Grid (hela spelet) - Season 1 DLC (nytt utseende från start, samt 3 karaktärer längre fram) - Exklusivt utseende: Lord Drakkon Evo II - Exklusivt utseende: Kimberly Hart, Mighty Morphin Pink Ranger 25 ÅR AV RANGERS Flera generationer av Power Rangers kolliderar från multiversumets 25-åriga historia. Upplev autentiska men återskapade stridssekvenser från Power Rangers som aldrig förr. LÄTT ATT LÄRA, SVÅRT ATT BEMÄSTRA Du spelar Power Rangers: Battle for the Grid som traditionella fightingspel. Det här spelet är lätt att lära sig men svårt att bemästra, och välkomnar spelare av alla nivåer.