Portal Knights – Låda med fantastiska huvudbonader
Gör dina Portal Knights-rollfigurer mer personliga med den är eleganta kollektionen av fantastiska huvudbonader. Följande artiklar ingår: - Plommonstop - Mosca Mask - Monokel - Äppelhatt - Venetiansk Mask Stick ut bland dina vänner med de här eleganta tillbehören till din rollfigur, medan du utforskar Elysia. Bara ekipera dig med de här flärdfulla hattarna för att se för dig själv! Världen Elysia behöver DIG! Häng med i detta samarbets-3D- sandlådeäventyrspel i rollspels format för att klättra nivåer med din rollfigur, skapa storslagna vapen, besegra fiender i realtid, och bygga nästan vad som helst! Skapa ditt äventyr. Utforma din hjälte. Bli den ultimata portalriddaren!