Portal Knights - Gold Throne-paketet
Skräddarsy din rollfigur och ditt hem med Gold Throne-paketet som innehåller: - Guldkristallskärvetron - Guldpionjärflagga - Svetsmask - Röd neonblocktyp - Gul neonblocktyp - Guldkatt - Regnbågsvärldön Världen Elysia behöver DIG! Häng med i detta samarbets-3D- sandlådeäventyrspel i rollspels format för att klättra nivåer med din rollfigur, skapa storslagna vapen, besegra fiender i realtid, och bygga nästan vad som helst! Skapa ditt äventyr. Utforma din hjälte. Bli den ultimata portalriddaren!