Portal Knights - Alver, Landstrykare och Passager
Färdas till Elysias måne, Faynore, och upptäck dess mysterier! Spela som Landstrykare! Utforska nya förmågor som att smyga och hugga i ryggen, samt dussintals nya vapen och rustningar att skapa. Spela som Alv! En ny ras, komplett med öron, frisyrer, hudfärger med mera! Passa dig för Landstrykarnas Passager! I dessa slumpmässigt genererade passager ruvar otaliga fällor och pussel. Om en Portalriddare inte kan nå slutet av en Passage i tid så går ALLA skatter som hittats förlorade för alltid! Ta dina vänner med dig för att öka chansen att överleva. Helt nytt, exotisk byte! Varje Passage döljer många sällsynta skatter, men för att få tag i dem måste du hitta Smedjorna som ligger dolda i djupet! Alvernas stad och Landstrykarskrået Dessa uppdragsöar är fullpackade av charmerande figurer och politiska intriger! Ta med dina vänner till Faynore! Du kan bjuda in andra spelare till Faynore - men endast spelare som äger det nedladdningsbara innehållet kan använda föremålen som hittas där.