Port Royale 4 - Buccaneers
Det är sjörövarnas guldålder och buckanjärerna seglar på haven! Hissa din Jolly Roger, anfall och plundra konvojer fullastade med dyrbart byte och sträva efter att etablera din egen nation och bli den mest ökända buckanjären i Karibien. Port Royale 4 – Buccaneers introducerar Buckanjärläget till Fritt spel. Ägna dig åt sjöröveri och låt kanonerna föra din talan!