Popidoler - Team A
Denna tjejgrupp på sex medlemmar ger fansen vad de vill ha i dessa publikfriande, förföriska kostymer! I detta paket finns kostymer till: Momiji, Rachel, Christie, Lisa, Tina och Helena.