Police Stories
Oförlåtande och spänd, berättar varje uppdrag en historia om två polisoperativ - John Rimes och Rick Jones, fyllda med infiltrerande gängdäckar, räddade gisslan, gör arresteringar och andra livshotande situationer. Funktioner: - Fånga misstänkta utan att vända sig till våld. Avfyra ett varningsskott nära dem eller engagera dem i melee-kamp - det är bara några av de sätt du kan få dem att skicka. - Ge kommandon till din kollega Rick Jones. Se till att använda honom klokt - och vem vet, han kan rädda ditt liv i gengäld. - Slumpmässigt placerade brottslingar, gisslan och bevis gör varje nivå unik. - Som en brottsbekämpande tjänsteman har du tillgång till polisutrustning som går att använda, till exempel kameror under dörren, sprängladdningar och många andra. - Lokalt samarbete. Kompletta uppdrag tillsammans för bättre poäng och roligare!