Police Simulator: Patrol Officers: Warden Police Vehicle DLC
Warden Police Vehicle har en ljusramp på taket som kan visa olika meddelanden så att du inte bara kan säkra olycksplatser på natten utan även upprätta vägspärrar eller stoppa trafiksyndare bakifrån.