Police Simulator: Patrol Officers: Urban Terrain Vehicle DLC
Gör Brighton ännu säkrare, konstapeln! Få Urban Terrain Vehicle som din nya polis-SUV, med möjlighet att anhålla upp till fyra misstänkta på en gång.