Police Simulator: Patrol Officers: Surveillance Police Vehicle DLC
Teknik är lika med effektivitet – och Surveillance Police Vehicle är ett bevis på det! Gör livet svårare för trafiksyndare genom att patrullera Brightons gator i den här bilen och använda den exklusiva övervakningskameran för att registrera en mängd bilrelaterade brott.