Police Simulator: Patrol Officers: Multipurpose Police Vehicle DLC
Multipurpose Police Vehicle – ett rejält och pålitligt val – är nästa generations perfekta polisfordon, som hjälper till att hålla gatorna i Brighton säkra! Den här bilen låter dig inte bara bogsera civila fordon som blivit skadade i olyckor eller som använts vid brott, utan den utökar även dina inventarier.