Police Simulator: Patrol Officers: Compact Police Vehicle DLC
Upptäck det helt nya fordonet Compact Police Vehicle (CPV) som är tillgängligt från ditt första skift, och även under patrulleringar till fots! Detta kompakta polisfordon kan köras i parker och längs smala gator så att du kan förflytta dig snabbt genom Brighton för att säkerställa att lag och ordning alltid upprätthålls. Den gulliga storleken gör den också till ett fantastiskt fototillfälle för stadens turistnäring!