Poes kamp om överlevnad-nivåpaket
Poes kamp om överlevnad-nivåpaketet förlänger upplevelsen i LEGO Star Wars: The Force Awakens med ett helt nytt äventyr som inte finns med i filmen. Efter den dramatiska flykten från första orden som lämnade Poe Dameron strandsatt på Jakku måste han leta efter BB-8 och hitta ett skepp för att fly från ökenplaneten. Kan han undvika Jakkus faror och ta sig tillbaka till motståndsrörelsen?