Pneuma: Breath of Life
Pneuma: Breath of Life är en spännande första personen pussel sätta gamers sinnen på prov i en visuellt imponerande världen med hjälp av Unreal Engine 4 och fysiskt Based Rendering. Pneuma ger spelare med en känsla av vördnad och en obeveklig beslutsamhet att lösa alla pussel och framsteg genom en berättad historia om självinsikt, utforskar den grundläggande karaktären av att vara. Detta är den första personen pussel av 2015 som är utformad för att tvinga spelarna tänka utanför boxen och utforska bortom vad de vet som verklighet. Spela som en gud, "Pneuma", och lyssna på hans komiska själv besatt inre monolog medan han tar dig med på en resa utforska och traversera hans förbryllande värld. Rack din hjärna och framsteg genom en rad miljöutmaningar som kräver perception, observation, och sido färdigheter tänkande för att lyckas. Lift broar, rotera plattformar och flytta hela byggnader allt med kraften i ditt sinne. Detta spel är inte om din skicklighet med en regulator, det handlar om hur man uppfattar och analysera situationer. Skjut din hjärna till det yttersta i denna spännande nya förstapersonsspelet som Pneuma väger verklighetens natur och du utforska den ontologiska mysterium Breath of Life.