Planet Zoo: Vattenpaket
Bygg ut djurparken med en vattendjursavdelning med vattenpaketet i Planet Zoo! Lär känna fem nya fantastiska djur, inklusive den majestätiska kungspingvinen, den vackra gråsälen och den lekfulla jätteuttern. Se till att de känner sig som hemma genom att bygga vackra habitat med över 170 nya dekordelar, inklusive djungelinspirerade floder och kylbitna vikar. Ta dig an en helt ny djurpark i Oregon i USA, där du måste dra nytta av allt du lärt dig. Ge dig ut på djupt vatten idag! INNEHÅLL 5 VATTENLEVANDE DJUR Ta hand om fem fantastiska nya vattendjur: kungspingvinen, jätteuttern, gråsälen, dvärgpansarkajmanen och utställningsdjuret diamantsköldpaddan. Underhåll djuren engagerade med gummiankor, flytande plattformar och bryggor som stimulans. Med observationspunkter under marken kan besökarna beundra de nya djuren både på ytan och på djupet. ÖVER 170 NYA DEKORDELAR Upptäck ny dekor och ritningar. Fortsätt bygga med nya delar både med och utan vattentema. Pynta väggarna med målningar av vilda djungler och kyliga islandskap. Välj reflektiva ytor för att efterlikna vattnets speglingar, uppför vackra djurskulpturer och konstruera egna vattenfall. Djuren kommer älska sina nya omgivningar. Här finns allt från varma floder och mangrover till jätteuttrar samt dvärgpansarkajmaner, till iskalla kustlinjer där kungspingvinen och gråsälen lever. Återskapa djurens naturliga miljöer! BEMÄSTRA UTMANINGEN Ge dig av till Oregon i USA där du får ge nytt liv till en vattendjurpark vid en uttorkad flodbädd! Piffa upp habitaten, introducera nya arter och tillsätt massor av kärlek för att återställa djurparken till sin forna glans. Om du vill testa dig själv och samtidigt uppleva allt vattenpaketet har att erbjuda är det tidsbegränsade scenariot det självklara valet.