Planet Zoo: Skymningspaket
Häng med djuren som trivs bäst i skymning och gryning med Planet Zoo: Skymningspaket! Paketet innehåller fem otroliga nya arter, över 200 detaljerade nya dekordelar och det första nya karriärscenariot sen lanseringen av Planet Zoo. Möt dina sköna nya vänner, bland annat busiga tvättbjörnar och listiga rävar. Sätt färg på din park med massor av dekor och rekvisita med skymningstema. Utforska även ett djupt nytt karriärscenario i Transsylvaniens vackra miljöer. FEM SKYMNINGSDJUR Stifta bekantskap med tvättbjörnen, rödräven, nakennosvombaten, strimmiga skunken och halsbandsflyghunden! De här bedårande arterna brukar hålla till i hålor, gryt och grottor, så om du bara bygger mysiga habitat åt dem lär de känna sig som hemma direkt. Bjud in besökare att ta en titt på de hala tvättbjörnarna i naturliga miljöer, långt bort från deras jaktmarker i städerna. Se rödräven i en rad olika pälsar, bland annat silvrig, svart, vit, fläckig och korsning. Se hur vombater och skunkar lever, leker och uppfostrar sina ungar i hålor. Ta även hand om en koloni av häftiga halsbandsflyghundar i en helt ny utställning där gästerna kan vandra runt medan flyghundarna susar förbi ovanför. Dessutom finns det ett nytt stimulansföremål – dina djur kommer att älska pumpastudsbollen! ÖVER 200 DEKORDELAR Släpp lös din kreativitet med massor av nya dekorer. Bli ett med natten med kokande kittlar, spindelväv, ögondekaler och en rad olika karvade pumpor. Bygg detaljerade slott och byar med nya arkitektoniska komponenter som murar, torn, timmer och metaller. Lägg även till läskiga lövverk som methusalemtall, murgröna, spöksvamp och fingerborgsblomma. Vare sig du pryder gathörnet med leende vattenkastare eller reser ett mäktigt fällgaller över djurparkens entré fångar de här fina nya dekordelarna essensen av det här Planet Zoo-paketet. Expandera din djurpark och ge dina gäster ett helt nytt område att utforska. ETT NYTT KARRIÄRSCENARIO Välkommen till Transsylvanien! Hjälp Nancy återställa en märklig djurpark där förrymda rävar strövar fritt. Adoptera och ta hand om en rad olika arter, bygg vackra habitat och rädda en himalayabjörn från ett riktigt societetslejon för att resa din verksamhet ur askan och få gästerna att flockas till parken på nytt. Det första karriärscenariot sedan Planet Zoos första DLC-paket är en djup och inlevelserik kampanj med unik och stark stämning.