Planet Zoo: Nordamerika och Europa-samlingspaket
Välkomna 13 fantastiska nya djur till din djurpark med Planet Zoo: Nordamerika och Europa-samlingspaketet! Ge dina besökare en fascinerande inblick i djurlivet världen över, från den enorma älgen till eldsalamandern. 13 VACKRA NYA DJUR FRÅN EUROPA OCH NORDAMERIKA o Älg o Puma o Kaliforniskt sjölejon o Amerikansk bäver o Mississippialligator o Svartsvansad präriehund o Fjällräv o Oxgroda o Stenbock o Lodjur o Europeisk dovhjort o Europeisk grävling o Eldsalamander ÖVER 250 HÄFTIGA NYA MILJÖDELAR o Bygg och dekorera med hjälp av nya kreativa möjligheter inspirerade av pittoreska europeiska platser, däribland välkända städer som Venedig och Amsterdam. Bygg dekorativa broar över skimrande vattendrag; lägg till inhemska växter som londonplatan, korkek och vinrankor, och ställ upp nya djurskyltar med medeltida tema. Du kan också fira julhelgen med glimrande ljusslingor och dekorationer – skapa din egen julby eller vintermarknad! BEMÄSTRA 2 NYA SCENARION o Välkommen till djurlivsparken Jameson! Vid foten av Blue Ridge Mountains ligger den här nyöppnade djurparken som bjuder in dig att ta över skötseln. Bygg ut djurparken genom att rensa bort terräng för att väva in nya habitat i landskapet. Jobba dig fram genom våtmarker och låt kreativiteten flöda medan du skapar stora, naturliga habitat för djuren att trivas i. o Polarparkens ägare vill att du ska ta in så många olika djurarter som möjligt innan julsäsongen. Klarar du det? Prova det här juliga nya scenariot och sätt dina hanteringskunskaper på prov! Den här djurparken ligger vid den snötäckta foten av ett stort berg och innehåller tre distinkta zoner baserade på Italien, Frankrike och Schweiz. För att få höga poäng måste du expandera utåt från berget in i de här regionerna med landstema och ge dina gäster ett europeiskt äventyr de aldrig glömmer.