Planet Zoo: Deluxe-uppgraderingspaket Two
Deluxe Edition-innehåll: Ta våtmarken till din djurpark med kapybaror, näbbdjur, asiatiska klolösa uttrar, glasögonkajmaner, nilvattenbockar, vattenbufflar, japanska tranor och donauvattensalamandrar. Bygg dina drömmars sydasiatiska djurpark med malajbjörnar, trädleoparder, schabraktapirer, näsapor, babirusor, binturonger, asiatiska vildhundar och det vandrande bladet Phyllium giganteum. Ta över skötseln av Green Leaf Zoological i brasilianska Pantanal, världens största våtmarksområde. Förvandla Kuala Bintu Taman till en vinstdrivande djurpark i hjärtat av Perak i Malaysias grönskande regnskog.