Planet Zoo: Australien och Sydamerika-samlingspaket
Vi presenterar Planet Zoo: Australien och Sydamerika-samlingspaket Ta med dina besökare till Australien eller expandera dina djurparker med en rad olika nya dekordelar inspirerade av den vackra och varierade sydamerikanska kontinenten. - TIO NYA AUSTRALISKA OCH SYDAMERIKANSKA DJUR o Koala o Dingo o Röd jättekänguru o Hjälmkasuar o Blåtunga o Jaguar o Lama o Kapucinapa o Jättemyrslok o Rödögd bladgroda ÖVER 480 DEKORDELAR o Bygg nya landskap som kombinerar modern arkitektur med återvunna material. Kombinera inhemsk flora och fauna med roliga, färggranna dekordelar och underhållande djurleksaker. Använd Oceanien med all dess guldfärgade sand som din canvas för att skapa utposter i vildmarken och oaser med imponerande lövverk. o Skapa ditt eget djungeläventyr! Bygg en entré i form av ett aztektempel, skapa habitat med skatter från svunna civilisationer eller din alldeles egen regnskog. 1 HELT NYTT SCENARIO o Upptäck en helt nya utmaning som väntar dig i djurparken Tanami Roadside. I den här utmaningsparken är ditt uppdrag att klara roliga mål för att klättra i rang, bland annat genom att höja besökarnas glädjenivå, adoptera djur och förbättra butikers vinstmarginaler. Ju snabbare du blir klar, desto högre rang.