Planet Zoo: Afrikapaket
Ge dig ut på ett oförglömligt afrikanskt äventyr med Planet Zoo: Afrikapaket! Adoptera och ta hand om fem vackra nya djur som inkluderar fyra habitatdjur och ett utställningsdjur, bemästra utmaningsparken i en pittoresk ökenoas och konstruera dina drömmars djurpark med över 150 nya dekordelar som hämtat inspiration från den mångfaldiga kulturen i Nordafrika. Ditt afrikanska äventyr väntar. INNEHÅLL FEM FANTASTISKA AFRIKANSKA DJUR Välkomna fem nya arter till djurparken! Här kommer surikater, trubbnoshörningar, sydafrikanska pingviner, fennekar och pillerbaggar. Skapa, anpassa och driv de perfekta habitaten för djuren att trivas och visa upp naturliga beteenden i. Bjud också in besökarna att lära sig mer om de fascinerande djuren och deras härkomst. Se till att de nya djuren får bra stimulans och leksaker. Fennekarna älskar att jaga och bita i tennisbollar. De här speciella små krabaterna kommer lyfta humöret i din djurpark. Surikaterna gillar å andra sidan verkligen att gräva på djupet. Precis som i det vilda gräver surikater hålor och tunnlar som de tittar fram ur. Det finns dessutom gott om överraskningar, som de sydafrikanska pingvinernas uppskattning för spegelbollar och trubbnoshörningarnas interaktioner med vattenspridare. ÖVER 150 DEKORDELAR Utöka djurparken med massor av snygga nya dekordelar som grönskande plantor, unika dekorationer och anpassningsbara vägar. Sätt upp snygga nya djurstatyer, bygg fritt med färgglada plattor och ge besökarna lite skugga med höga, svajande palmträd. Med allt från livfulla byar av halm och lertegel till storslagna kanjoner kan du skapa dina drömmars landskap med de lättanvända verktygen i Planet Zoo. Med över 150 temaföremål i paketet får du också in all afrikansk inspiration du kan tänkas behöva. EN NY UTMANINGSPARK Den här avlägsna ökenoasen har en levande marknadsplats. Här gäller det att ta vara på det begränsade utrymmet för att göra djurparken till en riktig turistpärla. Men mycket måste fixas! Djurparkens strömgeneratorer är opålitliga, så det gäller att hitta stabila strömkällor som sol och vind för att uppgradera och få ordning på värmehanteringen. Bygg en idyllisk oas åt djuren med både nya arter och andra lämpliga arter från grundspelet och övriga paket i Planet Zoo.