Planet Coaster: Världsutställningspaket
Fira hela världens kultur med världsutställningspaket! Det innehåller två nya bergochdalbanor, en ny rälsattraktion, över 390 miljödelar samt nya teman baserade på de vackra länderna Kina, USA, Frankrike, Marocko, Italien, Tyskland, Japan, Storbritannien, Mexiko och Spanien. Gör nöjesparken riktigt tilltalande med en stor samling miljödelar, pynt och föremål som hämtat inspiration från internationella stilar. Det finns också tre nya attraktioner som uppvisar toppmodern ingenjörskonst. Polarity: ett transportsystem som utnyttjar magneter för att föra fram tåg i topphastigheter. Polarity har ett unikt och flexibelt spårsystem där framtidsteknik möter tidlös estetik. Jixxer & Interceptor: två separata men snarlika bergochdalbanor som befinner sig i en spänningsfylld jakt med varandra. Denna duellerande duo drivs av hydraulik och använder ett nytt sätessystem som låter resenärerna luta i svängar som på en motorcykel och uppleva sin livs mest nervkittlande spänning. Men det kommer inte hindra dem från att åka en gång till!