Planet Coaster: Spökpaket
Ett tema mörkt som den svartaste natten! Skaffa skrämmande bra innehåll till Planet Coaster: Console Edition och överraska gästerna med spännande överraskningar bakom alla hörn. Vågar du hänga med? Spännande nya attraktioner The Hoax är en snurrande spökhusåktur som får plats i de minsta av utrymmen. The Huntsman är utformad för att rotera runt sin egen axel och låta gästerna stå öga mot öga med diverse läskigheter. Spöklika miljöer Med nya läskiga föremål blir din glada nöjespark en skrämmande missnöjespark. Kusliga statyer, flaxande fladdermöss och böljande gardiner skapar den perfekta skräckkänslan. Använd spökpaketets delar på egen hand eller tillsammans med andra föremål. Planet Coasters byggverktyg låter dig blanda delar som du vill. Bara fantasin sätter gränser. Helt nya ritningar Installera färdigbyggda föremål med fler än 70 unika ritningar. Släpp fantasin fri och fyll parken med läskigheter som gravar fulla av larver och levande spökhusrum. Skapa lite höststämning med pumpadekorationer eller förgyll restaurangupplevelsen med rörliga skelett. Placera och kombinera föremål för att få till den perfekta bladningen. King Ghoster Den senaste underhållaren hemsöker din park och bjuder alla som vågar närma sig på hårresande underhållning.