Planet Coaster: Klassiska attraktioner
Få en park i högsta klass med Klassiska attraktioner. Få nio nya attraktioner och en ny variant och bjud gästerna på glädje och spänning som aldrig förr! Klassiska attraktioner har hämtat inspiration från några av de mest välkända nöjesfälten. Här finns något för alla, bland annat den klassiska roadstern Macchina Classica, båtturen Armada, det vackra Sky Temple samt flera andra attraktioner som hjälper dig att bygga dina drömmars nöjesfält! Bergochdalbanor Den kaotiska Interdimensional snurrar vagnarna åt alla håll och kanter och bjuder på något nytt varje gång. Nytt och gammalt möts i Infinite, som låter dig dra nytta av flera olika drag- och startalternativ, däribland en traditionell kedjehiss och ett LSM-startsystem. Rälsattraktioner Armada är en spännande båtresa genom atmosfäriska miljöer – perfekt att återskapa dina favoriter bland mörka vattenattraktioner med. Låt inte Macchina Classicas nostalgiska utseende lura dig, det är den snabbaste rälsattraktionen i hela Planet Coaster! Karuseller Sky Temple är en vacker observationsplattform med traditionell arkitektur från Qindynastin. Rising Raptor är en anpassningsbar fritt fall-attraktion som du kan sänka för försiktigare gäster eller höja för spänningssökare. Dess systerattraktion Golden Eagle är än mer spännande med sina utåtvända gondoler. Välj mellan lugnt gung och spännande snurr på Free Flyer och se bilar flyga runt Swift Drifters i fruktansvärda hastigheter. Rundturer Bjud dina gäster på oförglömliga utsikter med Gondola, en lyxig rundtur som ger upp till fyra passagerare en lugn linbanetur genom parken.