Planet Coaster: Deluxe-utgåva
Överraska och hänför gästerna med din drömmars nöjespark och styr en levande värld med oöverträffad detaljrikedom. Ge dina drömmar liv, oavsett erfarenhet. Dra nytta av ritningar för att snabbt placera ut mer än 700 färdiga objekt, däribland bergochdalbanor, byggnader och dekor. Bygg från grunden bit för bit eller flytta på himmel och jord med terrängverktygen. Det är precis lika enkelt att driva parken. Gästerna reagerar i realtid när du sätter priser, placerar ut dekor och bygger spännande nya attraktioner. Håll dem nöjda så att besökssiffrorna – och vinsten – skjuter i höjden. Letar du inspiration? Utforska Frontier Workshop och använd världens bästa skapelser för att bygga ut ditt parkimperium. Ladda ner bergochdalbanor, dekor, byggnader och hela parker – eller ladda upp dina egna skapelser och dela dem med resten av världen. Skapa allt mellan otroliga fyrverkerishower och storslagna kryssningsfartyg. Bara fantasin sätter gränser. Planet Coaster: Deluxe Edition innehåller grundspelet, samt paketen Magnifika attraktioner och Klassiska attraktioner, vilka ger dig ännu mer glädje och spänning. Din park på ditt sätt: Ta dig an ett djupt och belönande karriärsläge och utmanande scenarion, eller bygg dina drömmars nöjespark i ett sandlådeläge utan kreativa gränser. Kom igång på en gång: Hundratals färdiga ritningar låter alla sorters spelare snabbt bygga storslagna parker. Hoppa in och skapa vad du vill, när du vill. Släpp lös fantasin: Forma terrängen, anpassa dekoren och visa din kreativa förmåga när du bygger upp din park, bit för bit. Det är lätt att få till den perfekta parken. Inspirera och bli inspirerad: Besök Frontier Workshop och ladda ner otroliga skapelser, eller låt världen ta del av vad du själv skapat.