Plague of Frogs Pack
Ta med dig några minnessaker från helvetet tillbaka till det virtuella Steelport! Sprid ett dödligt amfibieregn över Zinyaks armé med Lil Croaker – och gör det med stil, iklädd antingen en grenadjärrustning eller Jezebels kläder.