PJ MASKS: NATTENS HJÄLTAR
Vem räddar dagen hela natten lång? Du! Ta på dig din pyjamas och bli Kattpojken, Ugglis och Gecko i det mest spännande Pyjamashjältarna-spelet hittills. Ge dig av från högkvarteret och ut på ett plattformsäventyr för små hjältar. Använd dina superkrafter – som Kattpojkens snabbhet, Ugglis flygförmåga och Geckos muskler – för att stoppa nattskurkarna. Utforska åtta platser, som det mystiska berget och åk hela vägen till månen! Med Pyjamasrobotens hjälp får du upptäcka en värld full av vänskap, samarbete och gömda saker. Kan du rädda världen från Romeo, Måntjejen och Natt-ninjan?