PGA-TOUREN 2K23 Michael Jordan bonuspaket
Från banan till den virtuella greenen anländer den legendariska Michael Jordan till klubbhuset för PGA-TOUREN 2K23 med Michael Jordan-paketet. Paketet innehåller Michael Jordan som en spelbar karaktär och fyra vanliga golfbollsfodral. I Michael Jordan-paketet ingår även Deluxe och Tiger Woods Editions.