PGA TOUR 2K23
Klicka på länkarna med stil i PGA-TOUREN 2K23. AUTENTIS PGA-TOUR MyCAREER Ta med dig dina färdigheter, och din stil, till PGA-TOUREN och bli nästa FedExCup-mästare. Tävla mot andra TOUR-proffs med din MyPLAYER och etablera nya rivaliteter. PGA-TOURENS PROFFS OCH LICENSIERADE BANOR För första gången kan du spela som manliga och kvinnliga proffs inklusive Tiger Woods, i spel både på nätet och lokalt! PGA-TOUREN 2K23 har flera licensierade banor, inklusive East Lake Golf Club, St. George's Golf and Country Club, TPC Scottsdale och TPC Sawgrass för att nämna några. SKAPA DINA EGNA DRÖMBANOR Bygg din egen fantasifairway med den branschledande bandesignern, med tusentals anpassningsbara objekt. Och med plattformsoberoende support kan du till och med dela din skapelse med världen för spel både på nätet och lokalt. TOPPGOLFEN HAR ANLÄNT Kliv in i Topgolf var du än är, ensam eller med ditt team, i ett konkurrenskraft spel för 1-4 spelare lokalt eller på nätet som ger underhållning och spänningen för både fritids- och rutinerade spelare. ÖKA DIN MyPLAYER Nya färdigheter och förebilder höjer din MyPLAYER medan ny licensierad utrustning och kläder från toppmärken som adidas, Callaway, Titleist, Malbon och många fler tar stilen till greenen. FLERA KONTROLLALTERNATIV OCH TILLGÄNGLIGHET Välj mellan det nya treklicks swingsystemet och den traditionella analoga klubban. Bland de tillgängliga funktionerna finns handledningar i realtid, tips, slagförslag, TrueShot-systemet och Lie Management. DITT SÄLLSKAP, DINA REGLER Styr din ruff och kontrollera ditt klubbhus med nätsällskap. Gör spelet till ditt eget genom att hantera turneringar och hela säsonger. Ställ in regler, krav, handikapp och evenemangsalternativ. BÅDE PÅ NÄTET OCH LOKALT MED FLERA SPELARE Klicka på länkarna med ditt team i spel lokalt och på nätet som Alt-Shot, Stroke Play, Skins och Scramble för fyra spelare. Dessutom är det frenetiska flerspelarläget Divot Derby är tillbaka och tar med den virtuella golffesten till den här singel-eliminerande shoot-out-tävling.