PGA TOUR 2K23 Pro Boost Pack
Produkten slutar säljas den 2026/3/13. OBS! Alla multiplayerservrar för PGA TOUR 2K23 kommer stängas ned från och med 2027/3/12. Efter det kommer spelfunktioner som kräver onlineservrar inte längre att fungera. Vi presenterar Pro Boost Pack – Det är dags att ladda ditt golfspel till max! När du köper Pro Boost Pack får du 4 000 VC och 12 Epic golfbollar. Använd VC för att anpassa din PGA TOUR 2K23 MyPLAYER med utrustning och kläder, anpassa klubbor eller höj insatserna i Skins-matcher! Anpassa ditt nya Epic Ball-paket och höj ditt spel på greenen. Är du redo att ta ditt spelande till nästa nivå? Skaffa Pro Boost Pack nu!