Persona 3 Reload: Expansion Pass
Dyk djupare ner i världen i Persona 3 Reload med detta expansionspass som innehåller nya kostymer, bakgrundsmusik och ett utökat berättelsescenario ”Episode Aigis -The Answer-”, med över 30 timmars extra spel. Innehållet kommer att släppas enligt följande: Cykel 1 – Persona 5 Royal EX BGM Set och Persona 4 Golden EX BGM Set Lanseringsdatum: mars 2024 Lås upp och lyssna på ytterligare låtar från Persona 5 Royal och Persona 4 Golden medan du utforskar och slåss i grottor i Persona 3 Reload och Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Cykel 2 – Velvet Costume & BGM Set Lanseringsdatum: maj 2024 Lås upp kostymer och bakgrundsmusik med Velvet Room-tema för att ytterligare anpassa din grottupplevelse i Persona 3 Reload och Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Cykel 3 – Nytt expansivt berättelsescenario: ”Episode Aigis -The Answer-” Lanseringsdatum: september 2024 Efter att ha avslöjat mysterierna med Dark Hour, utkämpat episka strider genom Tartarus och alla oförglömliga händelser i Persona 3 Reload, är S.E.E.S.-medlemmarna fångade i 31 mars utan slut. Res genom Abyss of Time som Aigis, anta nya utmaningar och upptäck orsaken bakom detta märkliga öde och sanningen om vad som hände den där dagen ... Ta del av det sista kapitlet nu med banbrytande grafik, moderniserade funktioner som gör spelet smidigare, nya animationer och användargränssnitt och ett omarrangerat soundtrack. Du måste ha Persona 3 Reload med den senaste patchen nedladdad för att få tillgång till expansionspassets innehåll. En del innehåll i denna produkt kan överlappa. Namn och beskrivningar i denna produkt kan komma att ändras utan föregående meddelande. För mer information om varje artikel, se deras enskilda listning. Planerade lanseringsdatum kan komma att ändras.