Pengar för gamarna Del 3: En gång till, med känsla
I den tredje och sista delen av "Pengar för gamarna" avslutas resan på en av fansens favoritplatser. Ta dig an murarna på ett mäktigt fort med list och intelligens, genomför Hectors plan i all dess galna storslagenhet och ta reda på om Rosie håller sitt ord, eller om hon fortfarande har ett äss i rockärmen.