Pengar för gamarna Del 1: Sena till festen
I den första delen av "Pengar för gamarna" samlas gänget på nytt för att söka efter Vincent DeVitts gömda skatt. Hjälp dem att hitta ett mystiskt kassavalv, undvika blodtörstiga plundrare och ta reda på om den gåtfulla Rosie från Baton Rouge verkligen går att lita på, eller om hon smider egna planer.