Peggle 2 Windy the Fairy – mästarpaket
Peggle 2 har blivit ännu mer mästerligt tack vare den nya, gnistrande Peggle-mästaren Windy the Fairy! Denna busiga lilla älva vill inget hellre än att hjälpa dig att få massor av poäng med sin fantastiska Fairy Flock-kraft som magiskt förvandlar vanliga blå pinnar till lila pinnar som ger mängder av poäng. Med Fairy Flock förvandlas även de enklaste skott till Free Ball-genererande kanoner, och fantastiska skott transformeras till gigantiska monument över poängskördandets konst. Windys mästarpaket innehåller tio nya nivåer, tio nya utmaningar, 30 nya uppdrag, tre dräkter och tre nya achievements. Det är en Peggle-älskares dröm!