Varning! Pegglemästarna har kallats in och de ställer såklart upp! Våra ödmjuka hjältar har förvandlats till stridsmaskiner ur Garden Warfare och de tänker förstöra varenda liten pegg där ute. Men vilka strider de för? Är Luna en av de odöda? Kommer Bjorn fisa ihjäl zombierna? Kan Jeff verkligen få på sig de där kläderna? Det får ni reda på i det här fartfyllda dräktpaketet med 7 stridsdugliga dräkter och nya ljud - ett per soldat, öh mästare menar jag. Det här gänget kommer strida med glädje, vilken sida de än väljer!