PAYDAY 3: Chapter 4 - Fear & Greed
Chapter 4 – Fear & Greed är fjärde och sista DLC i Gold Edition. Detta chapter innehåller: Fear & Greed Heist Fear & Greed Tailor Pack Fear & Greed Weapon Pack ”Ge dom vad dom tål” får helt ny mening när Payday Gang ger sig på aktiebörsen. Gänget har identifierat den ekonomiska basen för ärkefienden, Concord, och det är dags att ge igen. Med en plan för att ta över fiendens rikedomar tänker gänget göra en mäktig fiende svag och samtidigt fylla på i egna fickor. Häng med gänget på denna lönsamma stöt som samtidigt ger hämnd, rikedom och kaos med en enda insats med höga odds.