PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
Boys in Blue Weapon-paket innehåller tre vapen med många funktioner samt en amulett och en sticker. Kraftfulla Adeling RG5 Assault Rifle mejar ner dina fiender på både långt och kort håll. Adeling RG5 har 11 unika funktioner. Lätta ATK-7 SMG är ett klassiskt polisvapen som är bra att ha när det hettar till. Vapnet är snabbt och effektivt vilket är bra skäl att det ofta används. ATK-7 SMG har åtta unika funktioner. Massiva Bullkick 500 är ett självklart val för enorm, rå eldkraft. Bullkick 500 har sju unika funktioner. I paketet ingår också COPNUT-sticker och Bullion Bar vapenamulett. Boys in Blue Weapon-paket är också en del i paketet Boys in Blue Chapter 2.